facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Patutlah Kedai Tak Pernah Putus Pelanggan,Si Pelayan Selalu Bagi Tengok BUAH MASAK!!

loading...




Ohhhh! Patutlah lelaki ramai jer suka melepak di warung noh! Tak kira lah yang dah berkahwin atau tak, ramai jer melepak sampaikan orang perempuan lain nak masuk pun segan kalau nak beli apa-apa kat situ.. Rupanya ada pemandangan menarik yang bikin dorang tak nak balik rumah..
Kononnya lepak di luar tu boleh bergaul dengan orang kampung untuk mengeratkan hubungan, tapi sebaliknya lain tujuan dorang yer.. Beritahu isteri kata nak keluar lepak kat warung nak minum teh tarik, padahal benda lain dorang dok menanti.. Haishhh!
Wahai para isteri, baik korang berhati-hati bila si suami kerap pergi ke warung.. Takut-takut nanti terpikat dengan orang kat warung tu jer.. Kalau kat warung tu tak ada daya penarikan macam kat warung kat atas tu, bagus lah.. Kalau tak, baik korang berhati-hati yer.. Miss nak ingatkan jer! Hihhii..
Korang lihat jer lah pelayan warung kat atas tu, minah tu sengaja jer nak tarik perhatian dengan pakaian ketat macam sarung nangka tu! Baik punya dia belanja pelanggan yang datang dengan menayang susuk badan dia yang mantop tu..
Miss lihat pun terpegun! Korang pulak macam mana, terutama para lelaki?? Mesti korang pun tertelan air liur banyak kali kalau pelayan macam minah tu yang datang hantar air, betul tak??
Mana taknya.., dah lah pakai tudung singkat dan baju tu pulak, tak tahu lah inner atau memang baju sesuai untuk dipakai?? Buruk betoii bila memandang orang perempuan pakai baju ketat nak mampos macam tu, baik punya terjojol bentuk nenen dia!
Dah lah dia punya aset tu besar, bulat jer tengok.. Dia dah lah pelayan kat kedai tu, kalau lelaki tengok tu memang akan tersengih sampai ke telinga lah.. Esok tu sudah pasti akan datang lagi..
q.png
Gila tak datang, kat warung tu ada pelayan baik punya bagi perkhidmatan.. Tak lena malam kalau tak dapat datang, betul tak?? Tudung yang dipakai minah tu pulak, sesuai untuk kanak-kanak yang berusia dua hingga tiga tahun jer.. Hurmm..
Miss pelik betul dengan minah tu, dia tak ada rasa malu ke pakai macam tu yer?? Lebih manis kalau dia pakai baju yang lebih longgar dan tudung tu biar lah labuh sikit.. Kalau macam tu, lebih sejuk jer mata yang memandang dia.. Betul tak?? Rupa tu dah lah cantik, jangan pulak memburukkannya dengan pakaian yang menjolok mata! Buruk jer dipandang!!
loading...
loading...