facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Akhirnya jamal diberkas

loading...


Akhirnya jamal diberkas.

Pemimpin gerakan baju merah, Datuk Jamal Md Yunos ditahan reman dua hari ini selepas ditahan sepasukan pihak polis Bukit Aman di KLIA, kira-kira jam 8.30 pagi.
Penasihat undang-undang gerakan itu, Mohd Imran Thamrin berkata, Jamal disiasat di siasat berikutan l
aporan yang dibuat terhadapnya kerana membuat fitnah dan ugutan jenayah.
Polis juga dijangka mengambil keterangan daripadanya rentetan daripada insiden membabitkan baju merah melakukan gangguan ke atas baji kuning di Sabak Bernam. 

Sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah jua. Mana ko nak lari jamal, dunia ni kecik je. Ko lari kat mana pun polis tahu jugak.

Polis Malaysia merupakan polis terbaik dunia, dalam penyelesaian kes kes jenayah berat atau ringan. Setakat jamal tu, celah gigi je polis boleh cari.

Harap kumpulan baju merah dapat dihapuskan, ini kerana ia hanya menggugat kedaulatan dan keharmonian negara. Langkah kumpulan baju merah hanyalah untuk mencipta provakasi berniat jahat, hanyalah untuk memulakan bibit bibit pergaduhan. Dan kumpulan ini juga sgt agrasif dan rasis, kumpulan ini juga dibiayai oleh parti B end. 

Sudah sudah lah tu jamal, jangan lah kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Kerana engkau seorang habis busuk dan rosak bangsa melayu itu. Jangan kerana engkau kami kami bangsa melayu dipandang sinis oleh bangsa lain.

Sila tonton video:

loading...